4.6.13

Ai que velliñas estas.. !

Dúas mulleres encóntrase no mercado, no posto das frutas, e comezan a esbardallar das súas veciñas...

Maruxa: Ei María, e logho ti por aquí ?

María: Ai dior mío canto tempiño sen verte, mira que enghordaches de carallo! E parese que seghues tengo moita fachenda. Comiches por un tubo ou...?

Maruxa: Bueno, e que acaban de pasar as festas e un ...pois come como un porco. E non te faghas a parva que ti tamén estás así.

María: Bueno, carallo bueno... non me tolees a cabesa.. E non sabes que a dos do muiñeiro casou cun que está podre de cartos? Ai manda carallo, e lista como un allo.

Maruxa: Ai pois eu vina con otro na tasca e ven que se lle arrimaba, mira que é ben cocha!

María: Vaise armar a do demo..

Maruxa: Ten carallo a cousa eh !

María: É moito sarillo, un día está con un e otro día está con outro.

Maruxa:  Mira que me fode que chova todos os días, cagho en diola.

María : Bueno muller... nunca choveu que non escampara.

Maruxa: Ai nena ven tomar o café a casa.

María : Non coño, teño moito por faser, senón non acabo nunca e o marido nin arre nin xo que non fai nada, ten os ghuevos peghados ao sofá, se sacara ás vacas...

Maruxa: Bueno eu voume se queres vir eu tou todo o día na casa que ven o fillo ca nora e vamos estar todos, se queres pásate.