22.4.13

BERESNIGOVATA.

Beresnigovata e un pobo onde nacín, esta localizado nunha cidade chamada Mykolay, non ten moitos habitantes porque e un pobo moi pequeno, que o podes recorrer nun dia enteiro.

Tampouco era unha gran cousa, tiña un hospital, unha escola onde estudiei e moitos mercadillos no centro. De pequeno xogaba nun equipo de futbol alí e iame ben as cousas. As leis non existían, porque a xente podía facer o que quixera sen que a autoridade diga nada.

Polas ruas non  existían semáforos nin tampuco
raias discontinuas para separar as ruas para que os vehículos circulen con maior facilidade e sen causar danos a ninguen, pero non era asi en efectivo.
Os menores da idade alí podía beber, fumar e conducir un vehículo sobre a partir dos dez anos.
Iso si, o sistema económico e moi baixo e que xa e baixo, a xente vende os productos a menor prezo posible para que todo o mundo poida permitir algo de comida.

O mellor para min sobre o meu país e o meu pobo era a neve, porque era unha cantidade enorme de
neve que caia a cada rato, entón a xente saia a fora
a xogar coa neve e tamen ir a patinar sobre o rio que tiñamos cerca das nosas casas.

Outra cousa e a ensinaza das scolas, que non e o mesmo a ensinanza aquí en España que alí.
Os profesores eran mais estrictos cos seus alumnos e calquer desovedecemento do alumno, o profesor lle daba cunha reglas nas máns.

Despois de cada ano novo que empezavamos a escola tiñamos que escoitar o Imno Nacional, despois tiñamos que permanecer co uniforme todo o ano.

En definitivas cotas hecho moito de menos o meu país e sobre todo o meu pobo onde eu nacín.