27.11.12

UNHA NOVELA NEGRA CHEA DE CORES

Domingo Villar
Sería de libro como dí Pepa comezar co típico dicindo: Ollos de Auga é un libro de suspense e policíaco no que un tipo investiga o asesinato dun saxofonista.... BLABLABLABLA e máis  BLA.

Eu non quero comezar da mesma maneira,  así que... tampouco vos direi que a sociedade burguesa de Vigo é unha merda, nin que  Leo Caldas non fai nada máis que apuntar os puntos que ten a polícia e os del nun caderniño no seu programa de radio( nin que fose o marcador Celta -Depor...)" patrulla nas ondas"...e se me apurades tamén omitirei que Rafael Estevez é un pouco, como dicilo....impetuoso?  unha cousa tirando a min, sen reflexionar demasiado as cousas vamos.

Pero como non quero comezar desa maneira, négome a contarvos nada do libro que lin.
Contareivos as cousas máis importantes como cal é a súa editorial....Que se non vos soa...vades mal ajaj
GALAXIA sona forte non creedes? pero como tampouco teño moitas ganas de expricarvos cousas sobre ela; creo que xa non vos vou contar nada,  pero nada de nada ..
Aínda que os meus compañeiros escachasen de risa co libro eu rio cara dentro,
BAZZINGA(Zas en toda a boca)
E así vos deixo coas ganas.Se queredes leelo ben, e se non.... eu non penso contarvos nada.